1. Antud kasutustingimused kehtivad Mandlipood.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja teenusepakkuja Wellnuts OÜ, registrikoodiga 16365643 (edaspidi Mandlipood.ee) vahel kaupade ja teenuste osutamisel/ostmisel.
2. Lisaks käeolevatele teenuse tingimustele reguleerivad Mandlipood.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3. Mandlipood.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi, millest teavitame veebilehe vahendusel.
1. Kõik Mandlipood.ee veebipoes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
2.Ostudele lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
3. Mandlipood.ee'l on õigus teha müügihindades muudatusi, kuid need muudatused tuleb kajastada Mandlipood.ee veebipoes.
4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, siis kohaldatakse tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
1. Lisa soovitud tooted ostukorvi ning tellimuse vormistamiseks vajuta ostukorvis lingile “vormista ost”.
2. Tellimuse vormistamise lehel täida nõutud väljad, vali sobiv kättetoimetamise meetod ning vajuta linki “Soorita ost”. Seejärel suunatakse Sind panka arvet tasuma.
3. Mandlipood.ee veebipoes sooritatud tellimusi täidetakse tööpäevadel (E-R) kell 9.00-17.00.
4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
1. Müügilepinguga kohustub Mandlipood.ee andma Tarbijale üle olemasoleva või Mandlipood.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija kohustub Mandlipood.ee'le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Mandlipood.ee pangakontole.
4. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annuleeritakse 48 tunni möödudes alates tellimuse vormistamisest.
1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Mandlipood.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile.
2. Tellimuse on Tarbijal võimalik kätte saada SmartPOST-i või Omniva vahendusel.
3. Kauba standard tarneaeg on 2-7 tööpäeva. Maksimaalne tarneaeg kuni 14 tööpäeva.
1. Juhul, kui toode on ebakvaliteetne, on ostja 48 (neljakümne kaheksa) tunni jooksul kohustatud kvaliteedivigadest e-poe klienditeenindust teavitama. Ostetud ebakvaliteetsest kaubast peab ostja e-poodi teavitama e-posti teel info@mandlipood.ee.
2. Müüja võtab ebakvaliteetse toote omal kulul tagasi ning asendab selle nõuetekohase kvaliteediga tootega või tagastab ostjale ebakvaliteetse toote eest makstud raha. Toote jääk ei tohi olla väiksem kui 95%.
3. Juhul, kui ostja soovib tagastatud ebakvaliteetse kauba eest raha tagasi saada, peab ta saatma tagasimakse avalduse e-postiga aadressile info@mandlipood.ee. Tagasimakse avalduses peab ostja märkima: oma nime ja perekonnanime, tellimuse numbri, ebakvaliteetse toote nimetuse ja täpse koguse ning tagastamise põhjuse. Raha tagastatakse pangakontole, millelt ostja kauba eest maksis, või ostja tagasimakse avalduses nimetatud pangakontole. Raha tagastatakse 5 (viie) tööpäeva jooksul pärast ostja kirjaliku (e-posti teel) avalduse saamist ja ebakvaliteetse kauba välja saatmist müüjale.
4. Kaup tagastatakse kauba ja saadetise originaalpakendis koos kauba dokumentidega. Enne kauba tagastamist peab ostja müüjaga ühendust võtma e-posti teel info@mandlipood.ee.
5. Tagastatava kauba nõuetekohase komplektsuse ja pakendamise eest vastutab ostja. Kui kaup pole komplektne ja (või) korralikult pakendatud, siis müüja tagastatud kaupa vastu ei võta.
6. Kõigil tagastusjuhtudel peab ostja kõigepealt müüja poolt ära toodud kontaktidel ühendust võtma ja alles pärast seda, kui ta on klienditeeninduselt vastavat infot saanud, teostama tagastuse müüja poolt tellitud kulleriga.
1. Mandlipood.ee ei vastuta Tarbijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Mandlipood.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
1. Tarbija peab kasutama Mandlipood.ee veebipoodi üksnes seadustele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel ning Tarbija vastutab ise Mandlipood.ee veebipoe kasutamiseks eeldatava seadmete, tarkvara ja andmeside süsteemide eest.
1. Kliendi isikuandmeid töödeldakse ainult kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
2. Andmete vastutav töötleja on Wellnuts OÜ.
3. Kauba tellimisel Mandlipood.ee veebipoest küsime kliendilt informatsiooni nime, aadressi, e-posti ja telefoni numbri kohta. Seda infot kasutame tellimuste täitmiseks. Samuti saab teatavaks meile pangakonto number, millelt makse teostati. Pangakonto numbrit saab Mandlipood.ee kasutada tagastuse tegemiseks.
4. Mandlipood.ee edastab kaupade transpordiks vajaminevat informatsiooni logistakafirmale või kolmandale isikule, kui seadus seda nõuab. Mandlipood.ee logistikapartnerid on Smartpost ja Omniva.
5. E-kirja ja telefoninumbrit kasutatakse nõusolekul otseturundusteadete saatmiseks, millest on võimalik loobuda, valides e-kirja jaluses vastava viite või klikkides SMS sõnumis vastavale viitele.
6. Mandlipood.ee kogub külastajate kohta sellist informatsiooni nagu külastaja IP-aadress, aeg, millal lehte külastati, kust kaudu tuldi Mandlipood.ee lehele, kui kaua oldi veebilehel jne. Sellist informatsiooni kasutame statistika tegemiseks, et muuta Mandlipood.ee veelgi paremaks.
7. Mandlipood.ee veebipoodi külastades salvestab teie veebilehitseja ajutise faili (edasipidi: küpsis), mis võimaldab salvestada toote parameetreid ning näidata suunatud reklaame (Google Remarketing). See ei ole seotud isikliku infoga ning on täiesti anonüümne. Küpsise abil on meil võimalik ajutiselt teile näidata meie toodetega seotud reklaame eesmärgiga tuua teieni meie parimad pakkumised.
1. Kliendil on võimalik isikuandmetega tutvuda ja neid muuta veebipoe kasutajaprofiilis. Kui kliendil pole Mandlipood.ee kasutajaprofiili, siis saab ta tutvuda isikuandmetega klienditoe vahendusel.
2. Veebipoe kasutajakonto sulgemisel kustutatakse ka kõik isikuandmed ning ostuajalugu. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis sälitatakse ostuajalugu 7 aastat.
3. Makse ja tarbijavaidlustega seotud andmete korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (7 aastat).
4. Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel info@mandlipood.ee. Kustutamistaotlusele vastatakse hiljemalt 14 päeva jooksul.
5. E-posti teel esitatud ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt 14 päeva jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab ülekandmisele kohalduvatest isikuandmetest.
1. Mandlipood.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe nädala jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
2. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba tarbimine.
3. Puudusega kauba asendamise lepivad Mandlipood.ee ja Tarbija omavahel kokku. Asendamise kulud katab Mandlipood.ee.
4. Mandlipood.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@mandlipood.ee pretensioon, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
6. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe nädala jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
7. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
8. Tarbijal on õigus nõuda Mandlipood.ee veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui Mandlipood.ee veebipoel ei ole võimalik kaupa asendada, kauba asendamine ebaõnnestub, Mandlipood.ee veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Kui Mandlipood.ee on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Mandlipood.ee pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.